Google
 

Sunday, October 7, 2012

Tip Menjana Traffik Percuma ke Blog Anda

Salam semua kali ini Fatin nak berkongsi bagaimana hendak mendapatkan traffik percuma untuk laman web atau blog anda. Semua orang tahu traffik merupakan elemen yang penting terutamanya bagi anda yang mempunyai perniagaan atas talian atau online. Tanpa traffik web atau blog anda akan karam dilautan internet, dan tidak ada orang yang akan sedar kewujudan web atau blog anda itu.  

Formulanya senang sahaja, lebih tinggi traffik orang yang datang ke blog/web anda lebih ramailah orang akan tahu kewujudan anda dan membawa lebih keuntungan terutamanya mereka mempunyai perniagaan online atau mereka yang mempromosikan program-program `affiliate'.

Terdapat banyak kaedah/teknik untuk meningkatkan traffik diantaranya melalui penggunaan keyword sesuai, selalu mengemaskinikan laman web/blog, pemilihan tajuk/topik enteri dan berbagai-bagai seperti di web informasikini.

Tetapi yang lebih menarik perhatian Fatin ialah untuk menjana traffik tanpa membayar apa-apa pun. Diantara program-program yang menawarkan traffik percuma adalah seperti dibawah ini,

Auto Traffic Yang Hebat

Traffic Jenis Manual


Ini pun jenis manual.

Diantara penjana traffik terbaik

1,000,000 Traffik Percuma. Jom !


Banyak lagi program yang boleh menjana traffik percuma disini : PERCUMA. Anda juga boleh `link exchange' dengan rakan-rakan anda.

No comments:

Popular Posts

Best ! Blog To Visit

.:Leave Your Link Here:.


PetuaMelayu

Petua Dari Badruzamani

Petua Sejagat

Dari Pakar

Soleh.Net

Penafian

Petua ini adalah koleksi saya yang saya perolehi dari rakan & keluarga. Kemujaraban mungkin berbeza bergantung kepada keserasian individu. Sebarang KEROSAKAN dan KERUGIAN adalah atas tanggungjawab sendiri. Terima Kasih