Google
 

Saturday, March 2, 2013

Hilang Kesan Jerawat di Wajah

Baca khasiat daun sirih yang lain
Bagi mereka yang sentiasa mementingkan penampilan, kesan atau parut jerawat memang sangat ditakuti !.  Jangan risau cuba amalkan petua dibawah ini,

Ambil 10 helai daun sirih muda (baca asal-usul sirih), bersih dan tumbuk dengan lumat. Bersihkan wajah anda pula dengan air suam dan sapukan sirih yang telah ditumbuk lumat pada bahagian parut jerawat. Biarkan sehingga kering, kemudian basuh dengan air. 


Untuk mendapat kesan yang baik, elok amalkan 3 kali seminggu, insallah parut jerawat anda semakin mengecil dan akan hilang.

iklan :How To Survive Any Financial Crisis?  Bernikah Lepas Raya ? Gugup jom dapat tip-tip, Petua `SAVE' duit, Kepuasan tidak terhingga buat sang hawa, Dilengkapi gambar dijamin berkesan, Produk kesihatan lelaki & Perempuan harga terbaik, Kedai jual produk herba dan alatan kesihatan terhebat, , Camna pembuat dodol jadi kaya, percuma trafik, siapa nak ole-ole ramadhan tan ini ?. Anda boleh baca bahasa Inggeris, klik sini ada peluang baik punya.

No comments:

Popular Posts

Best ! Blog To Visit

.:Leave Your Link Here:.


PetuaMelayu

Petua Dari Badruzamani

Petua Sejagat

Dari Pakar

Soleh.Net

Penafian

Petua ini adalah koleksi saya yang saya perolehi dari rakan & keluarga. Kemujaraban mungkin berbeza bergantung kepada keserasian individu. Sebarang KEROSAKAN dan KERUGIAN adalah atas tanggungjawab sendiri. Terima Kasih